Wat kunt u van mij verwachten?

U kunt bij mij terecht met al uw vragen over de boekhouding, accountancy, belastingzaken, of gewoon voor een leuk gesprek.

U, de ondernemer

Als ondernemer wilt u natuurlijk dat alles op orde is. U wilt een helder inzicht in uw financiële situatie en u wilt zeker weten dat uw organisatie zich aan alle wetten en regels houdt. Want alleen dan kunt u snel en verantwoord uw besluiten nemen. En dat is mooi, omdat u zich dan helemaal kunt richten op wat u het allerbeste doet: ondernemen. Bovendien: een stabiele en betrouwbare organisatie, dat is weer goed voor uw reputatie! Een deskundige partner is hierbij essentieel. Een partner die altijd voor u klaar staat, die betrokken is bij uw bedrijf, die u graag ontzorgt (daar eerlijk gezegd heel enthousiast van wordt) en die u helpt om uw bedrijfsdoelen te realiseren. Van Beukering Administraties is zo’n partner.

Ik, de administrateur

De kern van mijn pakket van dienst is het verzorgen van financieel administratieve werkzaamheden voor diverse ondernemingen in het midden- en klein bedrijf (MKB). Samen met u, de ondernemer, kunnen we bepalen welke delen van de werkzaamheden u zelf doet en welke delen ik voor u volledig kan verzorgen. Wel zo prettig, toch? Dit doe ik met behulp van diverse softwarepakketten, waaronder Snelstart, Twinfield in combinatie met Basecone en Unit4. In ‘administratieland’ zeer bekende en betrouwbare pakketten. U levert gewoon uw administratie online aan, ik doe de rest.


Betekent dat dat we alleen via de computer contact hebben?

Welnee, dat maakt mijn werk er ook niet leuker op. De software is vooral heel gemakkelijk en tijdbesparend (en accuraat, daar word ik dan weer heel blij van), maar dat wil niet zeggen dat we helemaal geen persoonlijk contact meer hebben. Mocht u vragen hebben, dan kunt u mij altijd bellen; ik sta voor u klaar.

Gewone taal graag!

Klinkt allemaal heel mooi, maar wat houdt het nu allemaal precies in? In normale taal zeg maar. Nou, daar komt ‘ie:

  • Het opzetten, inrichten en verwerken van uw financiële administratie
  • Het indienen van de aangiften omzetbelasting
  • Het samenstellen van de jaarrekening voor ZZP-er, MKB-ondernemers, V.O.F. en B.V.
  • Tussentijdse rapportages
  • Aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
  • Loonadministratie
  • Begeleiding en advies voor (startende) ondernemers bij het aanvragen van financieringen, uw administratieve organisatie en automatisering